Jane Eyre / Lättläst (häftad)

Jane får det svårt när föräldrarna dör. Men hon vägrar att leva fattig och lydig. Hon vill bestämma själv över sitt liv. Jane tar plats som lärare på gården Thornfield och blir kär i ägaren herr Rochester. Men det är något underligt med gården Thornfield. Från vindskammaren hörs konstiga skratt. Det stora huset vilar på många mörka hemligheter...Boken Jane Eyre av Charlotte Brontë är älskad av sina läsare alltsedan den kom ut kring 1850. Malin Lindroth har återberättat den berömda romanen till lättläst.    Format Häftad   Omfång 152 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2019-03-21   ISBN 9789188073839  . Böcker.
Jane får det svårt när föräldrarna dör. Men hon vägrar att leva fattig och lydig. Hon vill bestämma själv över sitt liv. Jane tar plats som lärare på gården Thornfield och blir kär i ägaren herr Rochester. Men det är något underligt med gården Thornfield. Från vindskammaren hörs konstiga skratt. Det stora huset vilar på många mörka hemligheter...Boken Jane Eyre av Charlotte Brontë är älskad av sina läsare alltsedan den kom ut kring 1850. Malin Lindroth har återberättat den berömda romanen till lättläst.    Format Häftad   Omfång 152 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2019-03-21   ISBN 9789188073839  . Böcker.

Jane Eyre / Lättläst (häftad)

Jane får det svårt när föräldrarna dör. Men hon vägrar att leva fattig och lydig. Hon vill bestämma själv över sitt liv. Jane tar plats som lärare på gården Thornfield och blir kär i ägaren herr Rochester. Men det är något underligt med gården Thornfield. Från vindskammaren hörs konstiga skratt. Det stora huset vilar på många mörka hemligheter...Boken Jane Eyre av Charlotte Brontë är älskad av sina läsare alltsedan den kom ut kring 1850. Malin Lindroth har återberättat den berömda romanen till lättläst. Format Häftad Omfång 152 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2019-03-21 ISBN 9789188073839

Details

Price 128 SEK
Size -
Category kirjat

undefined