Vampyren i Blackeberg / Lättläst (häftad)

Det finns en mördare i Blackeberg där Oskar bor. Alkisar och unga pojkar dör, alla offren är tömda på blod när de hittas. Oskar får en ny kompis, den söta grannflickan Eli. Eli är underlig. Hon har inga föräldrar, luktar konstigt och kan klättra uppför tre våningar. Hon har ögon som en katt och många hemligheter.  Vampyren i Blackeberg är en bearbetning av John Ajvide Lindqvists rysarbok Låt den rätte komma in.    Format Häftad   Omfång 244 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2018-11-23   ISBN 9789188073815  . Böcker.
Det finns en mördare i Blackeberg där Oskar bor. Alkisar och unga pojkar dör, alla offren är tömda på blod när de hittas. Oskar får en ny kompis, den söta grannflickan Eli. Eli är underlig. Hon har inga föräldrar, luktar konstigt och kan klättra uppför tre våningar. Hon har ögon som en katt och många hemligheter.  Vampyren i Blackeberg är en bearbetning av John Ajvide Lindqvists rysarbok Låt den rätte komma in.    Format Häftad   Omfång 244 sidor   Språk Svenska   Förlag LL-förlaget   Utgivningsdatum 2018-11-23   ISBN 9789188073815  . Böcker.

Vampyren i Blackeberg / Lättläst (häftad)

Det finns en mördare i Blackeberg där Oskar bor. Alkisar och unga pojkar dör, alla offren är tömda på blod när de hittas. Oskar får en ny kompis, den söta grannflickan Eli. Eli är underlig. Hon har inga föräldrar, luktar konstigt och kan klättra uppför tre våningar. Hon har ögon som en katt och många hemligheter.  Vampyren i Blackeberg är en bearbetning av John Ajvide Lindqvists rysarbok Låt den rätte komma in. Format Häftad Omfång 244 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2018-11-23 ISBN 9789188073815

Details

Price 114 SEK
Size -
Category kirjat

undefined